varför?!



- Varför varför varför?!
vaaarför måste jag alltid sega innan bussen går sen måste jag stressa ihjäl mig till bussen.
Men nej dagga var tvungen att kolla vad som fanns i kylskåpet, ändå så åt jag inget. Så jag missade bussen i onödan. & jag e inte den som springer till busen haha, I have dignity hahaha.

Så nu får jag sitta här & vänta en timme tills nästa ska gå. Palla bo här vafan, bussar går en gång i timmen? Wtf e deras problem. Fixa mer bussar era bastards. Dör av hunger ska ta & göra mig en liten macka nu hihi.
Sen blir det Ängelholm där min kära mamma redan väntar på mig. Hoppas på lite shopping idag, men mja vetifan beros ju på om de finns nåt fint i affärerna. & så går vi säkert ut & äter, drf ska jag bara äta en mackjävel & svälta ihjäl mig själv i en timme så jag orkar äta ute haha. Vatt sugen på sushi aslänge, aldrig smakat det & jag tror att det e skitäckligt men ändå så har jag ryck bara att ta en liten tugga. Usch fyffaaaaan, rå fisk. Gotta try it.

Hejdå friends and foes.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0