we don't like



- Aloten maine friendzä. E sjuuukt trött! Tror jag ska lägga min o sova en stund, hade vatt skönt. Men pallar jag? ingen som vet, ingen som vet. Jaha vad har lilla elaka dagga gjort idag? Jaduuu, jag har vatt i Båstad, vatt på möte med meritverkstaden & det gick väl brao. Sen fick jag springa till bussen. Jag som aldrig springer till bussen, pinsamt var det. Ne men jag småjoggade, så fick mig en liden tränning på köpet.

Jag vill gå upp till banken & kolla om jag fått in några pengar på kontot, men det snöar. Så jag har ingen lust längre. Jävla snö när ska du försvinna? Igår va du halvt borta & idag e du halvt tillbaka. We don't like.

Jo jag har fan bestämt mig, jag ska lägga mig en stund.
HAI!





Kommentarer
Postat av: engel

- Gud vad du e snygg dag!! <3

2011-01-31 @ 17:14:11
Postat av: dagga

- du är snygg om nån <3 :D

2011-01-31 @ 18:41:33
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0