you're pathetic!



- Hemma från Båstad, arbetsförmedlings mötet gick väl helt ok. Dom ville jag skulle sitta på meritverkstan eller vad det heter varje dag & söka jobb... Ehm jahapp låter kul ju, men ska få provjobba på dagis i Båstad. Det ska bli kul. Innan mötet gick jag & träffade på mina gamla lärare, vilket var roligt. & efter så stack jag till ungdomsgården & var med tjejerna, träffade även mina två sötnosar edona&engela som jag inte sett på tusen år. Det var kul att se er tjejer. Nu ska jag ner & äta lite, har inte ätit sen imorse förutom en halv snickers.

Tjejen, du är patetisk vet du det?


Kommentarer
Postat av: L

min fru

2011-01-20 @ 17:51:01
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av bra filmtips! Är det något du saknar få du gärna skicka en kommentar!



Gillar du Filmster.se kan det vara bra att veta att det går att följa bloggen antingen via Facebook eller Bloglovin'! :)

2011-01-20 @ 18:34:18
URL: http://www.filmster.se
Postat av: engeel

- Snygggiiiing! ASSÅ JAG KÄNNER MIG SOM EN OBSESSED JAG LÄSER DIN BLOGG HELA TIDEN HAHAHA men du e faktiskt grym love it!

Jättehärligt o träffa dig<3

pusspuss

2011-01-20 @ 19:16:36
Postat av: dagga

- svar: haha engel min älskling bara läs, det e kul när ni kommenterar så bra haha <3 tack för att du läser beb <3 de va skitkul o se er, blev naglarna bra? pusspuss<3

2011-01-20 @ 20:51:49
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: Engel

- Naglarna blev OK faktiskt, ardi gjorde om sitt & edona med men jag pallade ej... fetade mig på datan istället ahaha ! oohh trust me i wont stop reading!<3 Pusss'

2011-01-20 @ 23:02:46
Postat av: Edoona

sjukt längesen man såg dig beb =) roligt o träffa dig igen snyggingen puss love you

your blogg rocks !

2011-01-22 @ 00:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0