bättre än aldrig förr.



- Alltså vad fan tänkte jag på innan? Varför lät jag mig skämmas ut på det sättet som du gjorde?
Jag tror inte jag tänkte så mycket. Men är så jävla glad över att jag påminde mig själv om vem jag är & vad jag är värd. Tur att det inte gick så långt som det gick med din förra... Jag lät mig inte manipuleras, inte sänkas - jag är mycket starkare än så. Ingen människa är värd att bli utskämd på det sättet. Ingen. Alla får sitt till slut,
what goes around comes around. & fyfan vad du fick ditt i slutändan & se vem som är den glada av oss två?
Det är fan jag.
Av kärlek ska man bli lycklig inte ledsen, man ska inte gå runt & må dåligt pga den man är tillsammans med. För den du är tillsammans med är den som ska få dig att skratta, som ska få dig att må bättre än bäst inte tvärtom.
& jag är så himla glad över att det blev som det blev,
att jag tog mig ur skiten för nu mår jag bättre än aldrig förr.

I love life!





Kommentarer
Postat av: natha

looooveee uuuu <3

2011-07-06 @ 01:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0