festival



- Hbg festivalen igår var väl sådär i sig, men var där med mina brudar & med dom har jag aldrig tråkigt. Men ja vad ska man säga om själva festivalen? För lite karuseller tkr jag, oke jag e 20 år liksom men man blir nog aldrig för gammal för karuseller tror jag. Amanda & Nadja åkte boostern, sjuka som dom är. Jag är höjdrädd så fick stå & titta på som en stolt mamma haha. & vädret sög, men det e ju ingen nyhet, det e ju trots allt Sverige vi bor i. Snart får man sig en kommentar - men stick hem då jävla blatte! hahaha klagar ej på landet, klagar på vädret.

Hmm jaha, det va det. Idag har jag vatt ute & käkat med modern min, tatt mig en 20 minutare (solarium) & nu så ligger jag bara i soffan o kollar tv.

Fan vad jag längtar tills simhallen öppnar, då blir det lite träning för min del. Ska bli skönt, haha kan tänka mig vilken tränningsvärk jag kommer få oooh fyfan! Nightmare.

Här går Nadja & Amanda på, tjejerna brevid räcket elr vad man ska kalla det.

& här har dom blivit fastspända (de sitter bakom mannen som står upp)

and there they go!

good food!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde hålla koll på din pojk litteeeeee bättre ;) att se honom med en annan tjej är ingen höjdare.. Det borde du veta!

2011-08-01 @ 11:36:04
URL: http://www.isa.wordpress.com
Postat av: Dagga

- Jaha & vart såg du honom då & med vem?

Varför ska jag hålla koll på honom när du gör det åt mig? ;)

2011-08-01 @ 20:16:23
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0