för mycket fritid



- Fyfan vad det finns folk med för mycket fritid. Kan du inte gå & köpa någon skvallertidning istället för att sitta här & kommentera 24/7? & du ska sitta här & lära mig om användarvilkoren på blogg.se? Haha läs du igenom dom tre gånger till & sen kan du komma & kommentera hur mycket du vill för jag har inte lagt ut någons personuppgifter, jag har inte gjort intrång på någons privata liv & jag har fan inte hotat någon! & har jag fortfarande skrivit namn? Nej inlägget kan handla om precis vem som helst. & du gumman som skickar alla dina patetiska vänner för att anmäla, har du inte fått tillbaka din ryggrad ännu? Kan du inte stå upp för dig själv om du nu tar åt dig så mkt av mina texter?


Kommentarer
Postat av: nathalie

asså man behöver inte ens skriva hennes namn alla vet vem det är endå, lite trasigt endå haha

2011-07-28 @ 15:52:26
Postat av: dagga

- haha ja fast det e fortf ingenting hon kan anmäla bara för att hon tar åt sig, det kan ju vem som helst göra :p

2011-07-28 @ 17:22:51
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha det roligaste är ju att jag inte har en aning om vem tjejen är som du har skrivit om, men där emot så var det en annan tjej som lagt ut samma sak som

Du med namn och grejer!! Man får inte lova att kränka folk, och det gör du i dina barnsliga inlägg!!!

2011-07-28 @ 17:31:25
Postat av: Anonym

Och sen kan jag väl tillägga att jag inte tror att blogg.se hade accepterat det inlägg du skrev!

2011-07-28 @ 17:33:02
Postat av: dagga

- Jaha en annan tjej?? Varför i helvete skriver du till mig då om det var en annan tjej som lagt upp hennes namn då? Du e ju fan brainfucked på riktigt haha dra härifrån

Jasså är du någon fucking jury också? Vad du tror & inte tror är något som jag skiter fullständigt i. Stör min blogg dig så himla mycket så sluta besök den? Svårare än så är det inte lilla du

2011-07-28 @ 17:36:53
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0