gravid



- Asså jag kan ha helt sjuka sug ibland, kommer ihåg för ett jävla bra tag sen då jag åt bara vanliga mackor med dressing på!? Hur nasty låter inte det, hamburgardressing asså haha & så drack jag filmjölk till det men det var så jävla gott. Sen så var det kycklingkorv som jag stekte tillsammans med creme fraishe & citronpeppar - MEGAGOTT! & till det åt jag bröd. Sen var det avokado ett tag, love it! Ja jag har haft en massa såna fucked upp sug & nu efter malmö så bjöd pappa mig på gorgonzola & nu e jag typ alltid sugen på det, sitter & äter det just nu faktiskt.
Haha tänk er då när man e gravid vilka sug man får, såg att det var någon brud som åt tvål? Haha what thaaa fuck säger jag bara & en annan tjej blev sugen på jord? Ja helt vanlig jord :S eller det kanske var samma tjej? Hade inte vatt förvånande iafl haha
Ne nu ska jag leta upp ett par passande skor till kläderna & sedan vandra genom hela Ängelholm för att komma till min lilla påg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0