hårhemlighet.



- Jag ska alltid ha tusen olika grejer att göra innan jag hoppar in i duschen. Innan jag ställde mig i duschen gick jag en runda till Åhlens för att köpa nytt schampo & grejer. Trött på att mitt hår e så jävla torrt,
har användt (stavas det så?) tusen hårprodukter & mja allt funkar ju inte förutom .... Nu ska ni veta hemligheten för att få glansigt hår. Jo, olivolja! Olivolja har jag i håret men man kan ju inte använda det hela tiden för då blir håret fettigt. Så nu har jag köpt mig något nytt & ja just nu känns det jättelent faktiskt, får vänta tills det blir helt torrt.

Nu äre dags för mat & sedan får jag släpa min röv ända vägen upp till min käre prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0