honestly you turned out to be the best thing I never had.



- Jag behöver nya högtalare till datorn! & ett nytt tangentbord, min enter knapp är lite trög.
Jaha, då har jag haft lite ensamtid idag, vatt & solat en liten sväng, fixat naglar o grejer. Skönt faktiskt men tkr inte om att va ensam... Tycker mamma ska komma hem snart!
Funderar på att göra om bloggen lite, byta bild på headern, ta bort det beiga. Kanske ska ha svart & vitt istället? Har nog aldrig haft någon enkel design till bloggen. & eftersom jag inte har något speciell att göra förutom att fixa lite disk så blir det nog extra tid till bloggen idag.

Så medans jag håller på & fixar o pillar med allt så lägger jag upp ett bilder från några helger sedan som ni kan glotta på lite.

Hos Nadja innan utgång:


Nadja

Jag & Nadja

Amanda & Nadja

... and moi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0