min solstråle



- Har inte uppdaterat på 2dagar, erkänn ni dött lite? Men jag lever. Har bara inte haft lust till att skriva. Men nu när min solstråle ligger i sängen & fixar & pillar med sina naglar (I love guys som tar hand om sina händer) kan jag ju lika gärna ge lite tid till bloggen. Jag har inte gjort så mycket mer än att vara hemma med min bääbbää, kollat på lite filmer & haft det mys, sånt man ska göra när det e fult väder. Men idag va de faaaaan o meeej inte fult väder. Så idag gick man lite på stan. Jag, Mamma & E♥ gick men E♥ tyckte inte det var så värst kul haha synd om min lilla plutt. & ja man fick ju med sig en del plagg hem + ett nytt fint nagellack.

Imorn ska man ner till Malmö & hälsa på pappsen som jag inte sett på riktigt länge, ska bli trevligt! Så vet inte hur det blir med uppdateringen där men kommer nog inte stanna så värst länge, få se hur deeeet blir.


Kommentarer
Postat av: Kattis

- Jag tänkte köpa den skjortan!!!!! den finns i vit också, på HM?? Typ sånt skönt tyg.. läskigt att vi alltid får sånt här. Soulmates.

2011-07-19 @ 22:15:37
Postat av: dagga

- haha ja kattis, alltid nåt lika. Brainmates - Soulmates <3 haha

2011-07-20 @ 01:09:44
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0