mobilblogg.



- Nu är jag hemma! Stack upp till E igår för lite grill o sånt gott, very nice!
& nu sitter jag här & ska hoppa in i duschen när som.

Vad är det för fel på blogg.se? Jag kan inte blogga från min mobil :S som är en android & sen kan jag inte blogga från iphone heller? Då måste det ju vara något fel, vill ju också kunna blogga från mobilen iafl så skrev jag faktiskt ett inlägg från E,s mobil igår som jag publicerade men det har inte kommit upp?

- Jag e kär! I Emils iphone, ska sno den av honom. Sitter och bloggar från den just nu. Har nyss vatt och hyrt film och köpt världens största godispåse med mitt lilla hjärta, nu ska jag bara kolla klart på mitt älskade Jersey shore som jag typ sett ett miljontals gånger men inte är det mindre bra för det. Ne nu ska jag pussa på min älskling lite som surar över att jag e kär i hans fina iphone hihi.

Så skrev jag iafl haha, & yes E jag ska ta din mob hi hi hi ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0