nån vill mig illa



- Dettaaaa e ju fan inte klokt! Nån vill mig illa idag haha, under maten biter jag mig i tungan. & jag bet hårt som fan så har värsta märket där nu & de blödde ju inte lite heller. Sen ska jag fortsätta fixa mina naglar vilket jag höll på med innan jag åt, ja iafl så sätter jag mig & skakar på nagellacket ni vet så som man brukar göra men NEJ då var locket öppet så jag fick nagellack på mitt nya linne, tangentbordet, golvet & mitt fina skrivbord :( allt gick att rädda förutom mitt linne, så jävla typiskt. Men tur att det var samma färg på nagellacket som linnet så fläckarna kommer inte synas så värst mycket. Ren otur.

Ajja men men innan allt detta hände så var jag ute en sväng med Amanda och åt lite god glass & snacka en massa kul.. Nu ska jag fan ta & fixa klart nageljävlarna. Kanske inte ska ha den färgen jag ville måla mig nyss med. Ska man köra på vitt igen? Nee...Tar nog ljusljusljusrosa iafl.

& man kan fortf inte ladda upp någabildjävlar. Fittblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0