perfekt present



- Kom hem för en halvtimme sedan. Snacka om heldag på ett köpcentrum! Det var riktigt kul faktiskt.

Fick inhandlat:
ett par vita skor - H&M
Puder -
Kicks
Leggings - Gina
Tunika/Linne - Cubus
Två koftor (koftnarkoman) - Cubus
Runda örhängen - Cubus haha jävlar va mkt Cubus det blev
& ett till par andra örhängen med kors i från Glitter

Sen köpte jag present till modern min.
Hon hade gått & kollat på ett par ballerinaskor jättelänge så det blev en perfekt present & ett fint litet armband fick hon med.

Tror de va allt?

Ser kanske inte så jävla gott ut med all min ketchup på, but damn!

Det var gott ;D

& ja juste, när jag kommer hem ser jag att mamma handlat nytt överkast till sängen till mig & ett par jättefina kuddar som matchar till gardinerna. Ser megafint ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0