personen som får dig att gråta är inte värd dina tårar



- Kom nyss hem från ett möte & nu e det bara att gå raka vägen in i duschen, fixa sig lite snabbt sen blir det att möta upp lilla E kl 18.00. Sötungen har bokat bord till oss hihi så vi ska äta oss feta.
Det e såhär det ska vara, det e nu man inser sicken idiot man har varit att man stannar kvar vid något som får en att gråta, nu förstår jag verkligen menningen av "personen som får dig att gråta är inte värd dina tårar" för en person som älskar dig, som bryr sig om dig hade aldrig fått dig till att fälla en endaste tår för deras skull. & jag tycker det e synd att folk som inte är värda att bli behandlade som skit blir behandlade som skit. Nu tvivlar jag inte på att jag inte var älskad, men är man i ett förhållande ska ens kille bara ha ögon för dig & inte tusen andra.
Kan inte beskriva känslan av hur bra man mår efter man lämnat något som gjorde dig ont.
Visst känns det i början men nej, det e inte värt det att gå & deppa. Livet har så mycket mer att ge än att må dåligt pga en annan person. Du ska omringa dig med människor som får dig att le, som ger dig ett lugn.

Ne från det ena till det andra haha. duschen var det va?



Kommentarer
Postat av: Natha

Det där är fan sant, synd att jag är så trög bara :(

2011-07-11 @ 16:53:09
Postat av: dagga

- du är inte trög hjärtat <3 jag vet att det e skitsvårt

2011-07-11 @ 17:39:07
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0