Tystnad.



- Längtar till imorgon!!
Men det får ni veta imorgon om jag hinner uppdatera tidigt vilket jag inte tror jag kommer annars får vi ta det på kvällen om jag uurkär.
Jahapp, vad har man gjort idag då? Vaknat upp i världens mysigaste famn & sedan fick jag gå iväg till bussen. Hade möte idag (missat två gånger innan) not good people, not good. Ajja, sen gick man lite på stan med mamma & sen hem. Mamma hade lagat pasta till mig med spenat - vatt sugen på det fett länge! & fan vad gott det kändes i magen. Nööjd tjaj!  Efter maten decka jag faktiskt haha & snart ska man iväg för en liten fika med Amanda min babe & två hemliga kompanjoner hihi.

Fan vad tråkigt inlägg men ni får fan ta o vara nöjda, ni kommenterar ju knappt ndå så... Silence children!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0