We know how to party



- Det blev utgång i Helsingborg i Lördes iafl & det e jag fan glad över för fyfan vad kul vi hade!
We know how to party! & igår åkte jag iväg med tre par andra & åt ute i Helsingborg & efter det tog vi en fika, väldigt mys var det. Senare mot kvällen drog jag & E hem. Jag fick håret flätat, rätt fin fläta för att vara gjord utav en kille & så åt vi en massa gott, han mörda vår vattenmelon haha & så såg vi på filmen Los ojos de Julia... Ja den filmen var ju ingen skräck precis så man blev skrämd men den var spännande iafl.

Har nyss bytt lakan o allt de där, älskar lägga mig i en ja vad ska man säga, ren säng? Nu e det dags för mig att ta fram dammsugaren & städa ihjäl rummet.

Jag ser ut som Legolas (Sagan om ringen) bakifrån fan haha

Såhär gullig var E igår haha, kärleksfull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0