With you, It's OK And I don't need no one baby.



- Asså fan vad dålig jag har blivit på att uppdatera då fast det e väl inte så konstigt när man knappt sitter vid datorn längre. Finns så mycket jag vill skriva ner här & dela med mig men så finns det så mycket snokare också och jag vill ju inte gotta er med alla nyheter jag har inte. Så lite får ni lida, men bara lite hihi för jag tkr om er snokare ändå, ni håller ju min blogg vid liv. Ne nu ska jag inte va sån.

Vad har lilleee jaag gjort idag då? Vaknade med världens ont i halsen. E var snäll & gick upp o gjorde te åt mig, sen låg vi typ o dega halva dan, satt ute på min fina balkong & åt oss feta på jordgubbar, mhh yummy! & sen har jag inte gjort så mycket. Testat mitt nya nagellack har jag gjort ja! Vit färg tog jag, alla snackar om hur jävla snyggt det är & ja det ser fräsch ut. Fast jag tkr fortf att svart e snyggast på både händer&fötter. Men nu när man e brun o fin vrf inte fuska lite o ta vitt nagellack både uppe&nere *ser ju lite brunare ut då haha*

Har vatt hemma hela dagen, onödigt faktiskt för det har vatt så fint väder men har ej pallat gå ut, imorn blir det fan ändring på det. Dags att dra till stranden o schteeeeka. Hoppas nu att det e lika fint imorn som det var idag.
& jag har vatt snäll o fotat lite nytt jag fått (:

Testade mascaran nyss & ja tro nu inte att ni får några

jävla kattögon som det sägs i reklamen hahaha men den delade upp fransarna fint iafl &

det tkr jag e viktigt med mascara, att man inte har en sån som klumpar sig.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0