Yasmina Kowalska



- Ni vet den där speciella vännen? Den som sett dig i alla lägen. Den som fått dig att skratta när du aldrig trott du ska kunna le igen. Den vännen som alltid ger dig en hjälpande hand,hon som alltid hjälper dig tillbaka upp när du fallit, hon som du kan ringa mitt i natten & va kvar i luren fast du gråter i 3timmar.
Hon som alltid får dig på bättre tankar, hon som ställer upp för dig i vått & torrt.
Hon som hade gått genom eld & vatten för din skull. Ja precis hon.
Hon som förstår precis vad du menar med bara en blick. Hon du kan skratta med i flera timmar, hon du hade gett ditt sista andetag för, ja hon... Henne saknar jag ♥

Älskar dig så mycket att jag finner inga ord för det. Du är min bästa vän, min stjärna! My number one.
E det något jag är stolt över i mitt liv så är det du.
Jag är stolt över att kunna peka på dig & säga: det där e min bästa vän.

 


Kommentarer
Postat av: yasmina!

herre gud däg! Ja rös igenom hela texten!! Gåshud om något !

Jag älskar enormt mycket, du är mitt allt ! <3

ÄLSKAR DIG VÄLDIGT MYCKET, INGEN TAR DIN PLATS NÅGONSIN. MIN ETTA ÄR DU & DET KMR DU ALLTID ATT VARA! DAGGA & YASSE, DÅ, NU & FÖR ALLTID !!

<3 <3 MIN ANDRA HALVA MED ANDRA ORD!

2011-08-01 @ 02:50:04
Postat av: Yasmina igen hihi

måste säga en sak till ...gråter :( så fin text !! loveuu serce!!!

2011-08-01 @ 02:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0