every thug needs a lady not a drugaddict.



- Haaajje! En liten nattuppdatering men bättre än inget ju ;D
Nyss kommit hem från Amanda, tur att man fick skjuts hem annars hade jag fan varit dyngsur just nu. Fyfan vad det regnar! Vad fan hände med sommaren? Har vatt på stranden typ två gånger & det e snart Juli. Hade haft världens ångest om jag vetat att skolan väntar på mig efter lovet.

Annars vad har man gjort idag? Vatt i Halmstad en sväng ;) & haft det mys vettni! Kollat på Kattis nya lägenhet, jättefin var den & ja... Mer ska jag nog inte skriva. Men haft en jättebra dag med en massa skratt vilket verkligen behövdes.

Efter Halmstad mötte jag & Amanda (åkte upp tsm) en vän & sen stack jag o määändisen hem till henne och tog en massa fuckade bilder med hennes roliga cam inställningar haha fan vad vi grät av skratt, kan visa er ett par st sen. Men nu visar jag er några få från idag ist.



Min Fina Manda











Jag & Kätz, haha ja pallar ej se seriöst ut på bilder längre :P



Me and Mändz



Fick skoskav :( hoppas det e över tills på fredag!!!!









Hahahaha dödlig bild, Kattis & jag glömde bort Amanda typ haha se så intryckt



haha & som vanligt ska jag komma med nån fuckad min o förstöra Kattis bilder ;D
Ja det blev ju en del bilder istället för få.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha alltid fin är du :-D

2011-06-23 @ 19:31:30
URL: http://paulinadorota.blogg.se/
Postat av: dagga

- du som är det pau! <3 :D

2011-06-23 @ 21:16:34
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0