fuck you big time.



- Hallojs! Har nyss kommit hem, vatt borta hela dagen. Gick en runda på stan med Kätz innan & kollade lite rundor, fanns inte så hemskt mycket jag fastnade för förutom ett par skor, en kavaj (som vanligt) & en liiiden BH.
Mötte sedan upp mami & så gick vi 3 tjajor till Grafitti & käkade.

Sen gick jag & Kattis o solade en sväng, mycket skönt. Älskar att va brun, man känner sig hel då haha. Efter det blev vi upphämtade av hmm ska jag verkligen skriva det här? Nej, lite får ni ju undra ha ha. & så lämnade vi av Kattis, jag & hmm åkte vidare till ett litet gäng & hade skojj, satt o prata om en massa o hade de mys & nu sitter jag här, vräkt i mig en massa mackor & sitter o mumsar på en skål med jordgubbar, ja precis jag äter skålen & inte jordgubbarna...

Ne nu har jag inget mer att tillägga. Bara att jag e trött på detta jävla dramat som är omkring en just nu. Låt mig va vafan är problemet? Besatta jävlar förhelvete. & din dag den kommer, & då kommer du inte ha någon axel att gråta mot lille vän.

Nu ska jag vara social mot mitt lilla folk på facebook&msn.
Godnatt, sov så gott mina söta läsare ♥





Min älskade mamma







Tog bilden på skorna nyss så ljuset ger ej skorna rättvisa, men dödssnygga är dom!

Kommentarer
Postat av: kattis

- skorna är så mycket snyggare i verkligheten! dagen gillades.

2011-06-02 @ 03:31:46
URL: http://amorciito.blogg.se/
Postat av: dagga

- Taaack :D <3<3

2011-06-03 @ 15:05:50
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0