I thought I told ya Im a star



- Jag vet jag vet, jag suger på att uppdatera. Förlåt & ett stort förlåt till dig Natha hihi.
Idag har man vatt på vita räck med Nadja hela dagen & schteeeekt. Älskar detta vädret! Sägs att det ska regna imorn, fyfan... Tre dagar sol & en månad regn, typiskt svenskt väder faktiskt och de e synd. Snart kommer man få en kommentar: men stick hem då jävla blatte! Haha najje din jävel jag e här för att stanna. Hahaha

Fan vad jag mår bra, allt bara flyter på nu, har så sjukt underbara människor runt omkring mig att ibland tror jag att jag drömmer. Ni är bäst ska ni veta!!! Bäst bäst bäst

Hmm vafan mer ska man skriva, har huvudvärk fan. Nog dags att äta något gott mamma lagat & sen blireee en fet vattenmelon på de! Kan det bli bättre? NAAINE MAINE FRÄNNDZÄ.


Kommentarer
Postat av: Kattis

- Men stick hem dååååååååååååååååååååååååååå (göteborgska)

2011-06-29 @ 21:03:20
URL: http://amorciito.blogg.se/
Postat av: dagga

- Oouuuh KÄTZ du fattar ej så mkt jag har att berätta till dig du kommer bajsa blod så kul de e :D ringor daaaj i dagarna hjaaartat!

2011-06-29 @ 23:07:50
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0