Liseberg!!



- Japp, vi åkte till Liseberg & var där hela dagen, svinkul var det. Vad mer kan jag berätta? Tog lite bilder & snodde även en del från Paulinas facebook. Så ist för text får ni ett par bilder.

Min grabbar (Albert&Shpetim) jag åkte dit med (mötte upp andra delen av gängen på liseberg)

Här står dom & krigar för parkeringsbiljetten, vi stod där i typ 20min haha cpautomat.

Shpetim, Paulina & Malin.

Mattias, Cassie & Jag



Cassie, Jag & Albert



Natha & Mattias



Albert







Jag & Pau



Albert, Jag, Shpet & Pau - midgets hahaha.



Shpetim (Jag & Albert i bakgrunden)



Shpet & Pau



Albert, vetifan vad som hände m hans huve här hahaha, Jag & half of Shpetim



Pau, Natha & Mattias



Jag & Albert



Ingen e typ beredd men såna bilder måste också få visas upp, fyfan!
Shpetim, Jag, Albert & Paulina.



Här stod vi i kö till höjdskräcken tror jag, aldrig mer! Åkt det en gång innan & lovade mig själv
att aldrig göra det, men vad gör jag?! Jo sätter mig i den ändå. Påväg upp säger jag till Albert, vad fan gör jag?
Hahaha vi dog av flabb & när den väl släpper blir jag så skräckslagen att jag inte får ut ett enda ljud, inte ett skrik ingenting. Helt tyst.



Me n' Alberto





Shpetim & Pau & en snubbe Shpetim skrämde skiten ur hahaha.



The lovecouple, Shpetim & Pau ♥



Foto från Baldern, Jag, Shpetim & nedanför sitter Paulina & Albert.

& så avslutar jag med den fina bilden på Albert JR som lille Alberto vann till mig :)



Så där fick ni ett roligt inlägg med en massa bilder! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0