Lite nytt i garderoben



- Hejhejhej! & ja jag lever! Inte haft tid eller lust till att uppdatera, men nu så jävlar. Ne skojja men får bli en liten uppdatering. Åkte till Halmstad i söndes & stannade där till Tisdag, va ju tvungen att åka hem för min älskade Amanda fyllde 21 den 14e Juni, Grattis bebis ♥. & igår softade jag med tjejerna hela dan, bara tog de lugnt i parken & hade det mysigt.

& så ska jag berätta littaa om idag då. Stack ner till stan med modern min & fick lite nya kläder av henne, she's the best! Sen vid 4a tiden träffa jag Amanda & vi åkte till Helsingborg där vi skulle kolla lite tid med tatueringar o så. Fan jag blir helt galen när jag går in i tatueringslokaler. Vill bara göra en massa nya & det ska jag fan göra, ska skriva min mammas namn bakom örat. Klart & besämt fan!

Å nu så sitter jag här hemma & ba chillar, ska gå & krama min mamma lite & ta en go fika med henne.
Hoppas er dag vatt bra. Puss

 

Den är mer grön i verkligheten elr hur man säger

& den här rosa tänkte jag man kunde ha under de svarta linnet, elr?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0