Pizza till frukost e fan the shit!



- Pizza till frukost e fan the shit! Då tar folk studenten idag, Grattis till er alla. Önskar jag kunde vrida tillbaka tiden ett år & rätta till en massa, & bara få uppleva den känslan när man springer ut med klassen & skriker o har sig. Fyfan, studenten är fan ett av ens bästa minnen.

Vakna skittidigt idag & gömde mig i Ängelholm, hade ett möte vettni. Hihi & mer än så har jag inte hunnit med, somnade direkt jag kom hem igen & sov till typ kvart i tolv.

Ikväll blire nog fest, Amanda tog ju sin Examen igår, så nu är hon färdigutbildad undersköterska. Grattis babe! Ska nog också börja plugga till det & samtidigt gå min makeupartist utbildning.. Ja vi får se man har många ideér just nu.
Ne nu vetifan vad jag ska skriva mer faktiskt, får bli mer uppdatering sen & bilder såklart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0