Yee - Ling ft Don Omar - Give him up.



- Hej alla glada & fina! Sov hos Amanda & kom nyss hem, hade det fett skoj igår.
E så glad att vi hittat tillbaks till varann babe ♥
Så nu ska man hoppa in i duschen & sedan står platta håret först på listan. Längesen jag gjorde det & nu ska det fan ta mig plattas! & efter jag gjort mig iordning lite blir det hem till Amanda igen för dååå ska vi grilla! Ska vräka i mig allt som finns, ingen ska få chansen att ens äta. Bara jag. AND THEEEEEN (hahaha kattis - kinesen "and then") så bliireeee utgång vettni, vill ni hänga med? BARA KOM FÖRFAN KOM! Va ej ute förra helgen ju & detta tas igen stort ikväll! Ska bli så jävla kul.

Ni får ha en trevlig midsommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0