you put a smile on my face.


- De senaste dagarna har fan vatt toppen! & sicket väder, haha sån kärring ska börja prata om vädret. Har legat o degat på stranden i två dagar nu, fett skönt. Önskar att det håller i sig så nu hela sommaren, & vintern med haha om det ändå hade vatt så bra. Sen har man vatt & nattbadat också fast inte på stranden då, fick kriga över lite staket o sånt innan man kunde nattbada, nice som fan vareee!
Nu ska jag ut & möta upp Mandudiiisään som bara jobbar & jobbar :( fan mitt hjärta kommer skip a beat när jag ser henne hihi så glad kmr jag bli. & seeeeeen ja sen ja...Sen behöver ni inte veta vad jag ska hitta på ha ha.
Hoppas allt e bra med er & att ni haft en bra dag. Cuz I have ;D pusspusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0