är väldigt glad över det



- Så tråkig daaaag! Inte hänt något alls, dött väder är det med. Fan vad jag längtar tills värmen kommer.
Innan idag kom det två personer som kollade på vår lägenhet, vad som skulle fixas & sånt där för vet ni vad?!

Vi har fått lägenhet!!!! Dags för oss att lämna den här hålan, visst är det den bästa hålan som finns. Men nu är det dags att gå vidare. & fyfan vad fin lägenhet vi fick. Är väldigt glad över det, det var det som jag skrev att jag var glad över för ett par dagar sen. Då jag hade humörsvängningar ni vet.

Nu ska jag fixa naglarna
, har inget att göra & Diamond (min vita tiger för er som inte vet) vill inte umgås med mig idag :( , hon ligger på tvättkorgen & myser. Jag som lärt henne ligga där för brukar alltid tvinga henne vara med mig i badrummet när jag badar haha palla ligga där själv, så hon softar med mig.


Kommentarer
Postat av: engel

- Grattiiiiiis till lägenheten dag! (eller hur man säger..)

du har rätt, förslöv är en liten håla, kan fatta dina humörsvängningar..

Pusss daggalicious <3

2011-03-19 @ 18:57:31
Postat av: dagga

- Tack så mycket zemer <3<3 hahaha ja elller hur sån pregnancy typ

pusss engelalicious <3<3

2011-03-19 @ 21:26:49
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0