då jävlar Ardi!?



- Ingen uppdatering igår, men jag var i Båstad typ hela dan. Fixade lite work med Ardi, haha vi har blivit som ett gift par typ. Måste göra allt tsm. Men det är bra, för allt vi gör tillsammans har vi så jävla kul åt. Som igår när jag skulle berätta om en händelse på mitt rum så var vi tvugna & viska för vi hade en föreläsare i "klassen" & jag gav en så grov kommentar så vi grät av skratt, kunde knappt andas åt det jag sa. Haha hade velat skriva det här men ne, vissa saker måste jag hålla hemligt. Men men, sen på kvällen stack jag hem & så umgicks jag med lite vänner :)
så drf har jag inte haft tid att skriva, för vännerna är ju såklart viktigare. & jag uppdaterar en del ändå men får ingen feedback tillbaka förutom när jag träffar folk, jag vill ju så gärna att ni ska kommentera också!
Men alltid roligt att höra face2face att ni tkr om min blåååååååg.

Har faktiskt inte så mycket att skriva om, snart ereeeeee helg & då jävlar Ardi!? Fattar du hur fuckin kuuul vi ska ha det eller?!

Jag igår.


Kommentarer
Postat av: shota

vänta bara fyfan<3 jajaaaa vi måste börja jobba nånstans för du kommer flytta nu o kmr få gå på merit där palla vara själv med bönderna

2011-03-25 @ 23:45:27
URL: http://ardijanas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0