dagens



Dagens humör: glad, chockad :p

Dagens mående:
goodie

Dagens borde: äta

Dagens frisyr: hästsvans

Dagens smink:
mascara

Dagens klädsel:
tights, & tjoooniika

Dagens planer:
Vill sola, men vetifan om jag pallar ta bussen in till stan.

Dagens materiella vill ha:
mina chinos som jag beställde idag

Dagens fundering: Över svaret på mitt senaste sms jag fick... Chocktillstånd typ hahaha

Dagens beroende:
Godis

Dagens tråkigaste:
Att jag så lat att jag ej pallar åka o sola.

Dagens längtan:
Värme!

Dagens superlängtan: Att det ska bli onsdag

Dagens tidning:
Hallandsposten.

Dagens låt: Chris Brown - yeah 3x

Kommentarer
Postat av: Engel

- hejhejhej dag <3 <3

MÅSTE få säga att du var jävligt snygg idag då!

så söt du e.



puss puss loveu

2011-03-23 @ 15:42:38
URL: http://engelaa.bloggplatsen.se/
Postat av: dagga

- hejhejhej sötaste!

Haha va du e go, tack så jätte mycket, du va ju såååå mkt snyggare!



Pusspuss love you

2011-03-23 @ 18:32:34
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0