dags för oss att bli rika.



- Sitter här & mumsar på min avokado, love it! Kom hem från Båstad för en stund sen. Varit där sen nio imorse, suttit på meritverkstaden, vatt hemma hos Ardijana & Taulanta o ätit upp köket som vanligt sen stack jag & Ardi till solariumet en sväng & blev lite bruna & fina.

Asså fan vet ni? Jag har världens bästa affärsidé! & vet ni en annan sak? Jag ska genomföra den, så Kattis bäst för dig att du påbörjar någon kurs för nagelvård you know what I mean. För det e fan dags för oss tjejer att bli rika.


Kommentarer
Postat av: Kattis

- Vill höra om den här idén, haha verkligen dax för oss att bli rika!!

2011-03-14 @ 20:16:45
URL: http://amorciito.blogg.se/
Postat av: dagga

- and I will tell you about it my son, I will. Redan gjort det innan juuuuuuuu vad jag vill göra. Men kan säga det igen bögjävel. Pippi har en bullfitta!

2011-03-14 @ 22:58:47
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0