Day 07 – Favourite blogs



- Hade glömt bort den här listan totalt! My bad.

Mina favoritbloggar? Har nog inga favoriter precis men jag tycker om att läsa mina vänners bloggar,
eller folk man "känner" typ. Visst kan jag sitta & läsa Kenzas blogg då&då men finner inte så stort intresse i att läsa om en person jag inte känner men det kan va kul o läsa om de stora bloggarna det med.

Bloggarna jag läser är Gossips.se, eller ja läser & läser, något inlägg kan jag väl läsa
annars är det Ardijanas blogg & Kattis blogg, men kääätz har blivit lite snål med sina inlägg tycker jag. Dags att uppdatera mer din slyna elr va sägs? <3

Ja sen finns det ett par andra bloggar jag läser men inte ska jag ge dom reklam? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0