Day 08 – Your room



- Tog nyss lite bilder på mitt rum så ni kan få se hur jag lever haha
OBS. Det är ej städat but who gives a damn =)

Ljusjävel som kommer in i rummet så bilden blir dålig.

 

Missade ju fota huvet på väggen, men det är Orlando bloom.

 

 

Some of my few perfumes...

 

Detta är vad man hittar i den vita hyllan brevid sängen.

Fotoalbum, min farmors bok (hon har skrivit själv)

Ljus, smyckesskriv, orkade ej fota min örhängessamling haha

& så en massa fina färgglada teckningar jag har fått av någons lillasyster.

 

And this is where the magic happends. (Datan)

Haha massa papper & sånt till mina kära brev jag brukar skicka ut lite då&då ;).

Där bak ser ni lilla dagga - min studentskylt.

& sötisen på dataskärmen heter David, my little angel.

 

Ja det var mitt rum :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

uppdatera :)

2011-03-12 @ 23:54:24
Postat av: dagga

- haha jag ska jag ska, imorn :D

2011-03-13 @ 01:11:36
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0