Day 09 – Your beliefs



- Godmorgon, vet att ni e lite besvikna på min uppdatering. Men idag ska ni fan få läsa så drf börjar jag skriva tidigt. Gött va? Nu har jag gjort er dag. Helgen var lyckad, blev utgång i fredes & ja de var kul, stod & dansa all night long.
Mer om det orkar eller vill jag iigäää skriva.

Vad jag tror på
Jag är Katolik, så självklart tror jag på Gud, på Maria & allt det där. Men det är inte den tron jag kommer ta nu, utan man kan tro på så mycket annat. Karma är något jag tror på. Jag tror verkligen på (mycket tror det blir nu, tror tror tror) citatet "What goes around comes around". Ja vad mer behöver jag säga? Gör du något bra för någon annan, random person, vän eller familj så kommer du få så mycket mer tillbaka, kanske inte på direkten men nån gång i framtiden. Allt räknas, som att ge pengar till en uteliggare. Som att hjälpa en äldre över vägen, ja allt räknas.

Jag tänker så iafl, gör jag något bra för någon kommer jag få tillbaka i framtiden, haft många motgångar men jag fortsätter alltid vara god mot andra för att förr eller senare kommer det slå tillbaka på mig & då är det bäst att man vatt en snäll flicka haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0