Don't wanna be ya.



- Vatt i Båstad typ hela dagen med Ardi & Tau, kollade lite kläder. Fan va de kändes att inte ha cash i plånboken haha, men snart rullar dom in igen. Får sluta upp med att va så generös för då försvinner pengarna snabbt.
Efter vi vatt en liten runda i Båstad gick till ungdomshuset & satt där en stund & sedan gick vi hem till dom & tog en fika, åt en övergod tårta! & sen så satt vi & spela kort & skratta ihjäl oss samtidigt för jag e så blåst när de gäller kortspel. Menmen kom 2a en gång så det e väl bra?

Nu så har jag precis avslutat min camdate med my little loverboy & snart ska jag ut en liten runda med Arta hoppas jag på. C ya. Don't wanna be ya.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0