grät som dårar



- Igår var en mycket bra kväll, lite väl mycket dricka bara men äsch det tål jag. Im from Poland ;D ha ha!
& ikväll kör jag igen fast ikväll blire med min älskling Ardijana! No limits tonight girl ;D haha

Innan idag träffade jag min änglatjej Nadja, grät som dårar när vi sågs på stationen typ. Nja kanske inte riktigt men ett par tårar fällde vi, Gud vad jag saknat dig & din dotter <3 älskar er!
Vi gick lite på stan, ja köpte en värmespray till håret. Hatade platta mitt hår innan men nu älskar jag ha det platt & uppsatt, skönast. & en ny mascara, behövdes verkligen. & så fick jag ett par överfina fred perry skor av Nadjsen, marinblåa är dom. Kan visa upp dom senare, dom invigs ikväll iafl haha hoppas dom är hela till imorn.

Nu ska jag lägga mig i badet sen efter de blir det iväg till Båstad. Skriver nog senare sötisar, så titta in sen igen. Puss på er, hoppas ni får en jätte bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0