I got you all figured out.



- Nyss kommit hem från Ängelholm, var där med Artisen en liten runda. Vi stack ut o käka, jätte trevligt & sen gick vi bara en runda i det fina vädret, fast kallt är det! Men skönt att solen är framme iafl.
& när jag kom hem väntade mina lovely chinos på mig här hemma, hoppas dom passar bara (beställt dem) & med de paketet fick jag en tränningsbag & vattenflaska, tur de för snart börjar min simning :D wohu, längtar tills Maj månad.

Annars händer det inte så mycket idag faktiskt. Får ta & hitta på något tkr jag, Kattis? Call me haha... Snålar med att smsa hahaha tänk! Nejdå, men vill ju höra din vackra röst.

Nu ska jag testa byxorna! Ångest på livet om de ej passar haha.


Kommentarer
Postat av: Shota<3

ska hänga med dig o simma <3 hihi



puss på dej miss you

2011-04-01 @ 14:12:02
URL: http://Ardijanas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0