Im dead



- Fyfan vad trött jag äääär!
Sov typ inget alls inatt & gick upp svintidigt! Somnade tom inne på meritverkstan när the boss satte på en film åt oss, stendeckade där inne ju. Fick sluta tidigare idag också wohu! Så jag & Ardi bestämde oss för att gå till ungdomshuset en sväng, Taulanta kom även dit. & sedan gick vi till trafikskolan så jag & Ardi kunde skriva in oss där. Måste ta tag i körkortet nu, why not när jag ändå har all tid i världen. Efter vi skrivit in oss drog vi en runda hem till dom & bara satt där o chilla, Tau lagade lite mat som ja vräkte i mig & ja nu är jag hemma. Känner att hungern smyger sakta tillbaka, don't pall it! Orka va hungrig.

Nu äre dags för mig & decka ett litet slag kära barn. Im dead. Hörs sen, hoppas på att jag får bilderna ifrån helgen så jag kan lägga upp dom här. Pussen ♥

demoneye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0