in my heart



- Hemma från IKEA! Jävla labyrint det var där fyfan men skönt att få det avklarat. Ny säng & bäddsoffa inhandlat till den nya lägenheten, längtar så jävla mycket tills vi drar härifrån. Men ndå Förslöv in my heart <3 ha ha!

& innan dess så var jag I Båstad - Meritverkstan, efter vi var klara där gick vi hem till Ardijana där hennes syster vatt så snäll & lagat lite god mat till oss. Sedan spela vi kort, hade kul som fan. Jag börjar ju bli grym nu på kort, vann typ tusen ronder haha & jag som hatade spela kort innan var hel insatt i det nu.

Idag händer nog inte ett piss, har gäster hemma så får väl sitta nere med dom & vara social, om jag inte deckar för jag har världens huvudvärk, ni vet sån man tro man ska dö av bara man reser sig/rör på sig.
Vad har ni kärlekar för er idag?
Puss&Kram.



Juste, inne på Ikea fick jag faktiskt en söt kommentar om min kofta
haha blir alltid lika glad över att höra att folk gillar mina kläder.

Kommentarer
Postat av: Shota

då är vi två biq haft med fett huvudvärk när jag såg det med labyrint jag bara omg hade svimmat där på plats , fick oxså gäster <3 men den är söt koftan

2011-03-18 @ 23:48:33
URL: http://ardijanas.blogspot.com
Postat av: dagga

- sv: Ja juste du mådde heller inte bra igår, jag deckade hel tidigt haha typ halv tolv? På en fredag haha wtf!! Ja de va katastrof där men skönt med ny säng :D



Haha tacktack <3

2011-03-19 @ 11:53:17
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0