Jag har rätt, du har fel.



- Fan vad sne jag blev imorse, kommer ni ihåg när jag skrev att jag skulle få praktik/vikariat på ett dagis?
Ja jag har gått & tänkt på det ett tag nu, & "dagischefen" sa att man måste ha utbildning för att få ett jobb där & jag har ju gått handel så lycka till med att få jobb där om det inte är vikariat då. Jag är inte ute efter nåt sånt, även om vikariat är hur bra som helst men det är så osäkert, jag vill ha ett säkert jobb.

Ja iafl, så säger jag iafl till vår handledare på meritverkstan att jag inte vill slösa min tid på praktik när det ändå inte kommer leda till något jobb. Jag ser ingen menning med det hela, att jag ska kämpa ihjäl mig. Knäcka min rygg för en praktiks skull? Hell no. & så ska han kriga emot mina ord som att jag har fel? Fan heller att jag har fel i den här situationen, jag sitter inte på meritverkstan & krigar för att få en jävla praktik. För det man vill ha utav en praktik är jobb efteråt ju, så varför i helvete ska jag slita på dagis när jag vet att jag inte kommer få ett jobb efteråt. Fan vad sne jag blev.

Så säger han att det kommer hjälpa mig i min makeuputbildning? WTF is wrong with him. Vad har barn med smink att göra? Ja det är en erfarenhet i Cv:t säger han. Ursäkta men jag bettalar min utbildning med mina egna cash, ett par dagisbarn hjälper inte mig på traven. Fan vad efter människor kan vara ibland.

Menmen nog om det, kan skriva hur mkt som helst om detta men skiter i det för kommer slå handen genom dataskärmen snart.

Vad har ni änglar gjort idag? Haft en bra dag? Själv har jag haft en rolig dag förutom imorse. Etfer vi vatt på meritverkstan så stack jag, Ardi & Tau in till Ängelholm. Kollade lite kläder, fick med mig en marinblå tunika & ett par pilotbrillor (eller vad dom nu heter) hem, plus en mini mascara från H&M. Blivit kär i dom minimascarorna, fransarna blir så sjukt jävla långa. Mycket bättre än den dyra jävla lancome mascaran jag köpte tycker jag. Fast det var ju inget fel på den precis, den var bra men inte så bra som jag förväntade mig den skulle vara.


Kommentarer
Postat av: Shota<3

sant sant =) hahahahha du e sjuk<3 slå handen genom dator skärmen jag kan förstå dig hihi



vi hade fett kul;)

2011-03-10 @ 23:11:36
URL: http://Ardijanas.blogspot.com
Postat av: dagga

- jaja men han knäckte ju igår när han ringde en gång på moben, skicka sms efter de, ringde en gång till sen två gånger hem? hahaha fyfan de dödade mina nerver.



Ja d va riktigt kul beb <3

2011-03-11 @ 08:59:35
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: lovisa

fina brillos!

2011-03-11 @ 09:15:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0