jag måste ta emot



- Dåligt med uppdatering jag vet, men har ingen anning om vad jag ska skriva faktiskt.
Blev en liten utgång i lördes, skitbra musik!!
Igår var det ut & in genom dörren för min del typ hela dagen/kvällen.
Fick tillbaka en gammal vän & det e jag så sjukt glad över <3
& efter det mötte jag upp Nathi (som jag inte sett på tusen år) & Phil , satt & snacka i tusen år i bilen.
Skitkul var det, älskar såna stunder där man kan sitta uppe & prata i 4 timmar typ.

Jaha & idag då? Mamma har tvingat mig stanna hemma till kl 5 eftersom hon har lite ärenden att göra & jag måste ta emot våra möbler vi beställt till det nya lägenheten.

Ja, det blev ett liten inlägg ändå... Hade inte tänkt att skriva nåt faktiskt bara lägga upp en låt.
Nu drar jag mig igen. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0