Kött fiiifan!



- Då var helgen slut! Önskar faktiskt att den hade vatt lite längre. Så jävla underbar helg & det tackar jag mina vänner för, nobody else. I lördes stack jag ju ut med Ardijana. Vi stack till Madison & vi hade grymt kul, stack dit med vita skor, kom hem med svarta haha men så är det när man går ut med vita skor, men ingen fara var ju lite beredd på det.

Tyvärr tog vi inga bilder, men ifall vi blev fotade inne på madison (vilket jag tror vi blev) så lägger jag upp bilderna här så fort de kommer ut.

Nu måste jag duscha en snabbis & sedan dra till bussen, får inte komma försent till Båstad idag vilket jag gjort den senaste veckan.
Hörs sen! Puss på er.


Kommentarer
Postat av: shota

fett skoj och kommer bli fler kvällar ute;)<3

2011-03-28 @ 10:46:50
URL: http://Ardijanas.blogspot.com
Postat av: dagga

- haha ohaaja det kan du räkna med :D <3

2011-03-28 @ 15:29:50
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0