megafin, megafint!



- Då har man vatt i Ängelholm & kollat på en megafin lägenhet i ett megafint område. Ett område jag vatt förälskad i nu ett bra tag. Nu e det bara att hålla tummarna!

Sen så har man klippt sig än en gång. Trött på mitt slitna hår, det e slitet pga alla gånger jag färgat det & topparna har tatt mest stryk. Men snart så e jag klar med mitt klippande & då ska jag aldrig färga det igen. Min hårfärg e fin som den är, plus har fått så många komplimanger på senaste att denna hårfärgen passar mig bäst. Ja men självklart det e ju min naturliga :). Men vet att jag kommer bli sugen på att färga det, har så många ideér. Vill testa slinga de blont men bara det e ett big no no för mig för blonda slingor sliter mest på hår & så passar jag inte så bra i blont enligt mig. Röd hårfärg e något jag saknar, de va så speciellt & svart hår! Ohhh mitt svarta hår, jag själv tycker jag passar bäst i svart hår. Snyggt som bara den var det.

Ne nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla på gulingarna nu. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Engel

- Du är snygg i alla hårfärger,dag! Big love.<3

2011-03-08 @ 18:51:48
Postat av: dagga

- awhe haha goast e du! bigger live <3

2011-03-08 @ 20:12:42
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0