you're the best.



- Nyss kommit hem från mitt älskade Båstad! Fan vad jag längtar tills det blir sommar, Jag & Ardi har pratat om det hela dan typ. Fyfan vad vi ska ha de skoj i sommar!

Vatt på meritverkstaden sen kl 9 imorse, fick sluta halv tolv. Så jag & Ardi mötte upp Tau å sedan gick vi till Knut Jöns & käka, fuck vad gott det var! Ohh blir hungrig så fort jag tänker på det haha. Dags för mig att gå ner & ta något att äta, de kurrar i magen. När vi hade käkat färdigt så gick vi hem till dem & satt där en stund o bara snacka å tog de lugnt som vanligt. Love my girls, you're the best.



Kommentarer
Postat av: shota

fyfan vad jag längtar vi måste bara hitta soft jobb så är allt klart =) <3 så duma vi är haha vi har ju kontakter som kan fixa soft jobb ;)

2011-03-16 @ 22:14:15
URL: http://ardijanas.blogspot.com
Postat av: dagga

- haha ja eller hur men vi e såna softare, våra män ska göra allt för oss ;D hahaha

2011-03-16 @ 23:24:47
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0