Mars 2, 2011 - försenat inlägg



- Goodmorning sunshines!
(kl var 11 när jag skrev detta sen gick det ej att ladda upp pga att blogg.se fucka sig)
Vatt uppe sen kvart över 9 imorse, so not me (om jag e ledig & det e jag idag)
Kände bara på mig: nu kommer mamma så vaknade jag & ja, jag hade rätt hörde hennes fotsteg när hon va påväg till huset (man hör när någon kommer mot dörren) så låste hon upp & jag kutade ner som ett litet barn. Inte sett min kära mamma sen i fredes. Hon har vatt i Polen vettni. Vatt så jävla tomt utan henne här i huset.
Ooh min mamma e hemma <3.

Iafl så hade hon med sig lite smått & gott till mig, krämer, deo, ansiktsgrejer, parfym ja en massa. Tog bild på exakt allting så ni ska ha något att kika på. Har haft lite dålig uppdatering so time for me to make it up to you.

Allt detta luktar super gott, fruktigt & sött. Som godis. Älskar söta dofter!


fick även två nya ringar, den ni ser med de tre bärnstenarna

& denna:



Sen tog mamma hem mormors plånbok till mig & när jag öppna den hade mormor lagt in en bild på mig

av alla barnbarn and nobody else hihi, glad blev jag.


(bilden e typ från 1an)

Så köpte mamma med sig två klubbor hem haha bara för att jävlas med mig

två fötter, för jag hatar fötter som fan. Usch fy på fötter!

Va tvungen fota klubborna för tyckte de va så kul haha

E de någon som hatar fötter mest av allt e de nog jag.


Fast dessa fötter va ju goda, candylover som jag e åt jag upp den bruna direkt!


 

Såja, där har ni lite bilder att glotta på (:

nu ska jag försöka göra om min bloggdesign helt & hållet. E så trött på det gråa




Kommentarer
Postat av: shota

fan vad soft morshaaaa<3<3 hälsa



jag ska fan MED TILL POLEN FATTARU AHHAHAA JAG SKA FÖLJA ME TE SOMMAREN PUNKT SLUT

2011-03-02 @ 23:11:04
URL: http://ardijanas.blogspot.com
Postat av: dagga

- haha ja lätt att du ska med! det hade vatt så jävla kul :D

haha jaaa hon e soft, din e också sjukt soft o rolig o va med <3

2011-03-03 @ 00:26:14
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0