Wanna buy some smycken?



- Juste, gick till mammas jobb imorse för att sno hennes fina jacka hihi. Min nya kärlek är den typ. Ja men iafl så fick jag syn på en massa smycken inne på deras arbetsrum.

Mammas vänninna/arbetskamrat gör smycken för hand & säljer, så hade hon lämnat kvar några där på jobbet. Min blick fånga en direkt så mamma var snäll & gav mig ett fint armband. & sedan så paxa jag ett annat armband som jag också dog lite för. Sjukt fina smycken gör hon.
Haha snacka om reklam jag gör nu, men det är sant. Kul ju att ha lite annorlunda smycken som ingen annan har.

Det silvriga är de jag fick idag, & även de svarta som jag har på mig med silverfärgade berlocker

hängandes har hon gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0