Hår & jordgubbar

 



- Nu ska jag hoppa in i duschen, usch hatar dusch asså! Älskar badkar det e så mysigt, det hade vi i vår förra lägenhet, badade varje dag (duschade av mig sen såklart) men det e bara så varmt & gott att ligga där i badet.
Sen blir det en jävla process att få håret fixat, ska platta det. Köpte ju en ny värmespray, tänkte testa på en annan så jag köpte Loreals Hot Straight men fyfan vad konstig de är, håret blir skitlent men det känns fettigt och det tycker jag inte om. Liksom nödigt tvätta håret om det ändå kommer kännas fettigt när det är helt rent? Så mamma köpte Syoss värmespray till mig som jag tkr funkar väldigt bra och kostar inte så mycket för den delen heller.

& efter dusch blir det jordgubbar med grädde & socker, yummyyy! & sen får vi se vart dagen leder till :) hoppas på nåt skoj iafl. Kisses n' hugs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0