My chick bad



- Haloojs fucktards! Haha ne skojja hej mina snöflingor. Palla va en snöflinga egentligen?
Tkr det e dags för lite normal uppdatering och inte en massa texter hit&dit.
Men kan ju tyvärr inte avslöja för mycket men ah vad kan jag skriva?
Sitter & väntar på min kära lilla vän just nu, vi ska kaeega gio maud (läs det med skånsk dialekt), har nyss plattat håret och bränt mitt finger också för den delen, fyfan vad det svider nu. Hoppas jag ej får en blåsa! Hör du det blåsjävel?! Du ska dö.

Hmm vad har jag mer gjort? Not that much, haft en chilldag faktiskt med lite fjärilar i magen haha men det tar vi senare tycker jag eller? Lite nyfikna måste jag ju hålla er.
Vad har ni själv gjort? Inte för att ni kommer svara men jag e ju så artig och frågar.
Ne nu pallar jag inte skriva mer, ska lägga mig under sängen nu och krypa fram om en timme. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0