Presenter & tårta



- Då har man kommit hem från Halmstad än en gång haha, va ju tvungen att åka dit när min lilla sötnos fyllde år.
Åkte & köpte det hon önskade sig av mig & sedan mötte jag upp Flori i Hstad. Efter jag & Flori umgåtts lite så åkte jag hem till älsk för att ge min lilla sötis sina presenter & så åt vi tårta o ritade ändå tills hon somnade.

& idag har jag inte gjort så hemskt mycket, solat med babe & sedan hem till han för att fortsätta med ritningen haha.
Ne nu har jag inte tid för att berätta mer för nuuuu ska jag hoppa in i duschen en snabbis för ska hem till Nadjisen & mysa.

Hoppas allt e bra med er. Pusspuss

gammal (lr ja nån månad gammal) bild på mig & min lilla sötnos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0