Tips.



- Middagen var super! Fast ska ner & ta mig något att äta. Men vet inte vad jag vill äta haha, ångest.
Flyttar på Torsdag förresten, så vet inte hur det blir med internet & grejer. Men hoppas dom flyttar över den så snabbt som möjligt.

Vet inte vad jag ska skriva mer, vad vill ni jag ska skriva mer om i bloggen? Förutom att visa outfits vilket ni redan sagt till mig & som jag försöker, inte världens lättaste det där. Blir lätt att man glömmer. Tips någon? Inte för att ni kommer svara för det suger ni på men det har jag redan sagt till er. Tkr ni ska kommentera oftare era smygisar haha.

Puss&kram.



Jag & Ardi för någon helg sen <3

Kommentarer
Postat av: Engel

- Du kan typ skriva om vad du tycker om olika saker, hiss/diss, sommarens mode, hur man vet om ens vänner är äkta, haha lite allt möjligt :P

Du är bäst vad du än skriver om, dag! <3

2011-05-10 @ 23:16:18
Postat av: Anonym

- tacktack engel dt var bra tips, får ta & göra det <3. Awhe sötast e du, tack igen hjärtat

2011-05-11 @ 20:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0