Vandrande Dagga



- Då har man kommit hem från mötet, fyfan vad jag yrade. Missade först bussen så där satt jag i typ 40 minuter (orkade ej gå hem - bor inte ens 5min från stationen, snacka om lat!) & väntade men som tur hade jag min älskade Neal i luren som gjorde mig lite sällskap. Väl på bussen ser jag att den kör förbi mitt område & stannar exakt utanför min byggnad haha fan fan fan! & när jag e "framme" stannar jag typ 20mil från stället där mötet ska hållas. Ja vad gör man? Man börjar vandra åt helvete & går in i fel byggnad o grejer, kom typ nästan en timme försent men skyllde på att jag var ny i stan hahah kul de va? Nu skrattar ni allt.

Ne nu e jag fett hungrig, inte ätit något alls på heela dagen. Kan ni tänka er det, survivor till max e jag fan.
Hörs sen! Har lite mer kuliga bilder att lägga upp. Pööözzz biqäz.

Ser ni vägen? Ser ni bron, Det & mycket mer vandrade jag idag.

Fick min träning för resten av året idag fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0